T&Å



Många har snackat om att dom ogillar Sverige osv. Kan faktiskt hålla med dom i vissa områden, även fast jag är stolt svensk! Men Sverige är inget fattigt land? Sverige har pengar, men Fredrik Reinfeldt lägger ut det på fel saker? Hur mycket pengar ger de egentligen till saker som är viktiga som t.ex miljön och skolan?! Inte ett skit jämnfört på vad dom lägger på t.ex kungens slott?
Vi ungdomar är Sveriges framtid. Spelar inte det någon roll eller? Vi har verkligen urdåliga lärare och vissa är inte ens utbildade till lärare, men eftersom skolorna är så fattiga har de inget val. De anstället folk som inte har någon aning om hur man är en bra lärare? Och nej, jag är ingen fjortisunge som skolkar och skiter i läxorna. Jag bryr mig om min framtid. Men för att jag ska lyckas bra och komma in på bra gymnasium måste jag väl ändå ha bra undervisning? Förstår mig inte på det, och snälla, Sverige är väl ändå känt för att ha åtminstonde liiite hjärna? Skärp er Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0